Reklamaatiot

  • Asiakkaalla on reklamaatiotapauksissa kahdeksan (8) päivän reklamaatioaika:
  • Toimitusvirhe
    1. Toimituksesta puuttuu tuote
    2. Toimituksessa väärä määrä
    3. Toimitettu väärää tuotetta
  • Tilausvirhe
    1. Asiakas on tilannut vääriä tuotteita ja haluaa palauttaa.
    2. Meriser Oy:n myyjän virhe tilauksella (asiakkaan tulee aina tarkistaa tilausvahvistus)
  • Viallisesta tuotteesta on reklamoitava välittömästi kun tuotteen vika ilmenee, ei kuitenkaan myöhemmin kuin kolme (3) kuukautta toimituksesta. Poikkeuksena takuunalaiset tuotteet.
  • Hinnoitteluvirheestä on reklamoitava välittömästi laskun saavuttua. Virhe ei oikeuta asiakasta siirtämään laskun maksua. Takuunalaisten tuotteiden viat on reklamoitava välittömästi vian ilmaannuttua.
  • Asiakkaan tulee aina täyttää reklamaatiokaavake ja olla yhteydessä Meriser Oy:n myyjään. Yhteydenotto voi tapahtua lähettämällä täytetty reklamaatiolomake osoitteeseen merika@meriser.fi
  • Meriser Oy ei käsittele reklamaatioita, joista ei ole täytetty yhtiön reklamaatiolomaketta. Lomake on saatavilla Meriser Oy:n nettisivuilla.

Reklamaatioilmoitus

Reklamaatioilmoitus

Tuotteen ostajan tiedot

Reklamoitavan tuotteen tiedot

Tämä lomake on aina toimitettava Meriser Oy:lle tuotteen mukana. Meriser Oy ei ryhdy toimenpiteisiin, mikäli lomaketta ei ole palautettu.